mmdli 7 haftalık gebeyim. Oturunca bişey yok ama ayağa kalkınca, gezince felan çok değil ama sancı hiss ediyorum ,karnımda sanki ağırlık hissi var. Normalmidir acaba?
hilalomer mmdli dayanılmaz şiddetli sancı değilse çok normal benim de soldan başka tarafa yattığımda özellikle sırt üstü çok sancı oluyo bazen Bi anda girip çıkıyo bunlar normal
mmdli hilalomer bide bende haraket edince, iş yapınca falan yüzüm sıcakmış gibi geliyo bana. Ama ateşim yok ölçüyorum. Sadece yüzümü sıcak hissediyorum.normalmidir acaba?