Merhaba hanımlar , 21+ 3 günlük hamileyim ve serklajlıyım. Size sormak istediğim şey şu bu son hafta özellikle karnımın alt kısmında su dalgalanması su fokurdaması gibi şeyler yaşıyorum . Sizler de yaşadınız mı ? 10 gün önce kontrole gitmiştim açıkçası 34 mm di serviks uzunluğu, her şey normaldi . Bu son birkaç gündür bebeği hem çok aşağıda hissediyorum ve o su dalgalanma durumu da biraz ürküttü beni . Benim gibi bu durumu yaşayanlar var mı ? Normal mi ?