nrybysk 40 a kadar hiçbir belirti yoktu bende de doktorum 41 e kadar bekleriz gelmezse suni sancı veririz o da olmazsa sezeryan olur demişti ama 40+1 de sabah bi anda sancı başladı ve ilerledi doğurdum. Yani ne suni sancıya gerek kaldı nede sezeryana inşallah sizin de öyle olur