sule05 normal diyemem, değil diyemem ama ben bu sebeple doktora ve acile her gittiğimde normal ilk haftalarda diyip progestan verdiler. Hatta çok çok yoğun kanamalar yaşadım 10.hafta öncesi ona bile bebeğin kalp atışını duyup emin olduktan sonra “ilk üç ayda normal” dediler. İğne ve fitille çözdük sayılır ama hala kahverengi akıntı geliyor fitil kalıntısı ile beraber. Doktor görürse için daha rahat eder