zelisars bize 22 Nisana gün verdi doktorumuz, açılmam yok , çok az sancı çıktı nstde Bebişim 40 hafta ile uyumlu, 39+6 oluyoruz bu gece, benim ilk gebeliğim, her şey doktora bağlı , acelesi olmayan güzel bir doktorla ilerliyorum ve devlet. Bebiş nasıl gelirse öyle yapacağız artık dedi, endişelenmeyin eğer doğum şeklini akışına bırakacaksanız , Allah’ın izniyle bi şekilde dünyaya gelecekler.