kalbenatlas Kızlar sezeryan ile doğum yaptım çok kez anestezi uzmanı deneme yaptı uyuşmadım sonrasında genel yaptılar 1 hafta oldu ama popom da his kaybı dizlerim de ağrı var belim zaten çok ağrıyor normal mi acaba geçer mi
annekiz6141 kalbenatlas Böyle şeyler yaşamadım ben agrilarim tabiki oldu ama öyle Aman Aman değildi.. Doktorunuza yazsaniz ya da kontrole gittiğinizde sorsaniz daha iyi.. Bide bel ağrısı olur normal usutmemeye çalışın..
Ay3 kalbenatlas 10 gun once dogum yaptim 4 kez spinal denediler, genele cevirdiler, kalçalarimda agri yataktan kalkarken ,otururken surekli agrim var ,bacaklarimda da var agri, sizin gecti mi merak ediyorum cok can sıkıcı
sibelcio Bende aynı acıları yaşıyorum bana da bilgi verin 5 gün oldu sezeryan olalı 3-4 gündür belimden kesim yerime kadar ağrılarım oluyor ve 1-2 saat boyunca geçmiyor ağlıyorum ağrıdan neyden kaynaklanıyor böbrek kısımlarından başlıyor ağrılar
yarenhamzaogl sibelcio apandis veya safra olabilir dikkat edin tam nerenizinı kesinleştirin doğumdan sonra olabiliyor çünkü benımde agrılarım vardı 10 gün sonra hastaneye gittiğimde apandisitim ptlamıs zehirlemeye başlamıştı hemen ameliyata alınmıstım