Neslimusti46 Mrblar.. benim açılmam olduğu için ilaç kullanıyorum. Ama ilacım bitti ve kadın Doğum doktorunun yazması gerekiyor. Acaba telefonla doktor yazar mı? Bilgisi olan var mı? Hastane uzak olduğu için hemen gidemiyorum 😔 yardımcı olur musunuz
Deletedmom667 Neslimusti46 sgk lı ılac ıse ve sgk lı hasta ısenız. Kontrol surenızde gectıyse gıtmeden kayıt acılıp ılac yazılmaz. Parmak okutmanız gerekır sgk gırısı ıcın
Deletedmom667 Neslimusti46 kontrol suresı içerisindeysen ararsan hastaneyi belkı yardımcı olurlar. Kontrol kaydı açıp ılacını yazıp sana e recete sıfrenı verırler. Eczaneden o sifreyle alırsın. Ama tamamen ınsıyatıf ve hastane kuralına baglı.