Arkadaşlar benim son adet tarihim 16 Mart Ben yumurtlamayı destekleyici letrol ilaç kullandım internette ledrol kullandıktan 5 veya 10 gün içinde yumurtlayacaksın yazıyor Ben biraz erken test yapmıştım 8 Nisan’da yapmıştım negatifti birkaç gündür göğsün çok dolgunlaştı ve iki gündür de belinde kasıklarıma doğru yayılan bir ağrı var ve ben adetlerimde Ağrı yaşamam adet olduktan sonra aynı böyle bir acı bazen çekiyorum ama o da çok nadir Yani bu iki belirti bir arada ben de hiç olmadı ve bugün 2. idrar ile Days doktor erken gebelik testi yaptım 3 dakikada silik çıktı bu yaşadıklarım gebelik belirtisi midir