sarilale123 nazar12 tüy dökücü maalesef önermiyor doktorlar yaptırabiliyorsanız ağda ya da jiletli halledin
clementine16 Gebeysen kimyasal içerikli krem, sprey tavsiye etmem jilet daha iyi onlara göre. Zaten hormonlardan her türlü tüyler hızlı çıkıyor