Fnur6435 Normalde bu zamana kadar çok hareketli olurdu bugün hareketleri çok az. Yok değil hatta az önce hıçkırık tuttu ama yine de tedirgin etti. Doktora yazdım ama daha cevap alamadım. Başına gelen var mı?
serra04 Fnur6435 canm alanları daraldığı ıcın gıt gıde hareketlerı kısıtlanıyor bence normal ama tabi en iyi doktorunu bilir yınede
todosmama Çok yoruluyorsanız, ayakta kalma süreniz fazlaysa bebeğin hareketi azalıyor. Siz uyumaya geçerken dinlenince hareketleniyor mu? Onu takip edin bence.
Fnur6435 todosmama dün kıyafetleriyle uğraştım biraz yoruldum ama dünden bu güne dinlenmiş olması gerekmez mi? Uykumu da iyi aldım yani