Mimnak çok sevindim iyi olmana, ben abartısız günde 3 litre su içiyorum kayısı kuru meyve vs. İşe yaramadı. Zaten makat bölgemden yakın zamanda ameliyat olmuştum anal fissür. En son dayanamadım duphalac şurup aldım o biraz rahatlattı ama sürekli içersem oda fayda etmeyecek. Bulantı ilacı içiyorum pek bi işe yaramasa da o da yapıyor sanırım kabızlık. İnşallah bu zor günler geçer de bende hamileliğimin biraz tadını çıkarırım. 🙏🏼 Tavsiyelerin için teşekkür ederim 😘