Sata göre 7+3 ama ultrasona göre 6 haftalık kalp atışı duyulmadı 4 nişanda gittim embriyo tek taş gibi göründü ölçüm yapamadı 11 nişanda 3.18 mm 6 haftalık 1 hafta daha şans verelim dedi doktor 16 nisanda tekrar gidicem kalp atışı duyulmazsa düşük yaptırırız dedi başına gelen var mı süreç sağlıklımı ilerler sağlıksız mı acaba