clementine16 Yarın 24+0′a giriyorum. Benimle aynı dönemde olan hamile arkadaşlarım hamileliğiniz nasıl gidiyor ve alışverişe başladınız mı başladıysanız neler aldınız hangi doğum türü düşünüyorsunuz ya da henüz düşünüyor musunuz🌸
rabiahelin Merhaba aynıyız bnde 24+0 gecelerı uyuyamıyorum nefes darlığından 2. Dogumum sezeryan olcak alısverıs 30 haftadan sonra yapmayı düşünüyorum cınsıyetımız erkek 😊
minecikk rabiahelin benimde 22+3 akşam yemeğinden sonra nefes alamıyorum az yemeye başladım ama yine gece bebiş sanki kendini mideme koyuyor sertleştiriyor niye şimdiden böyle anlamadım bir de şiddetli eklem ağrılarım var sol bacağım tutmuyor resmen ilerleyen haftalarda nasıl olacam diye kara kara düşünüyorum bu arada benimde erkek bebiş
rabiahelin minecikk magnezyum eksıklıgınden oluyor bacak agrısı doktorunuza danışıp ilaç alabılırsınız ıyı gelıyor