Kızlar 2 hafta önce rahim ağzına dikiş atıldı. İşlemden sonra iç çamaşırım ara ara ıslanıyordu bildiğin su gibi akışkan kokusuz birşey. Bugün kontrolüm vardı gittim beneğin suyu yeterli ama yine de test yapalım dediler. Bebeğimin suyuymuş şimdi hastaneye yatışım yapıldı. Başına gelen oldu mu birşey olur mu