Hamileliğimi öğrendiğimden beri hiç birşey yapmak istemiyorum aşırı derecede bi tembellik oluştu ama sabah kalkıp işe gidiyorum onda problem yok eve gelince başlıyor herşey yemek yapmak istemiyorum temizlik yapmak istemiyorum hatta annemin evine dönmek istiyorum niye böyle oldum ben ya hormanlardan dolayı mıdır nedir şuan 6+3 gebeliğim çok daha yeni ama bu yaşadığım durum beni hayattan soğuttu resmen geçecek mi bu yada ne yapmam gerekiyor