Bugün kontrolüm vardı ilk kez nst ye girdim ve açıkcası konforlu değil 🥲 her neyse herşey yolunda çok şükür ama bebeğin başı aşağıda olduğu için baskı yapıyor , suyum iyi aslında ama doktor stresli olduğum için daha fazla su ve havuç suyu içmemi önerdi. Stresim direk rahimde kasılma yapıyormuş ve bebeğim konforsuz gözüküyor ultrasonda. Yapısal olarak stresliyim bunu nasıl engelleyebilirim?