glperk Tüp bebek annesi olarak bir çok doktora gittim kesinlikle kimseye gözde hastanesini önermiyorum yalnızca para tuzağı
hep_acemi_anne gzmaktss bu hastanede doğumdan sonrasına dair bilginiz var mı, odaya eşimiz girebiliyor mu mesela tek kişilik mi🙈
gzmaktss hep_acemi_anne ilki özelde oldu benim . Bunda devlette sezaryen olacak Allahın izniyle. Önden bilgi aldım odalar iki kişilik ve bayan refakatçi alıyorlar . Eşler de sıkılıkta olmasada ara da girip kısa süreliğine çıkıyorlar.
hep_acemi_anne sevgi3009 doğum sonrasına dair bilginiz var mı odalarin durumu nedir eş alınıyor mu tek kişilik mi 🤗
a_d_f Zeecan kalı oğlu vefat etti diye bir süredir çalısmıyor. Bende battalgazi devlet hastanesi miyase gizem bayraktara gidiyorum memnunum çok güler yüzlü
a_d_f Yani pdalar tek kişilik ebeler çok ilgili diyorlar doktorunuzuda seviyorsanız bence güzel bir doğum olur inşallah 🌸