AuraMomB Hanımlar İzmir şehir hastanesinde yenidoğan için çocuk doktoru arıyorum memnun kaldığınız doktorunuz var mı ? Özel hastanelere çocuk kontrollerinde güvenemiyorum ne yazık ki… Bir de yine şehir hastanesinde sünnet ettiren var mı ?
serapbttl AuraMomB merhabalar yenidoğan için değil ama iki oğlum rahatsızlarınca gitmiştik çok memnun kaldım ilgilerinden baya detaylı muayene etmişlerdi. Gülenay isimli bir doktordu soyismini unuttum ve ilkay yurtseven ikiside çok ilgiliydi🤗
ElifBD AuraMomB şehir hastanesinde Hüseyin yaslı bey çok iyi ve ilgili çok memnun kalmıştık özelde de Medicalpoint Arda Bozgül ondan da çok memnunuz
gulcearik AuraMomB Ben Behçet uzda bir doktora götürdüm aşırı memnun kaldım kızım 4 yaşında ve bayadır gidiyordum Saynur İlğar Beşer
serapbttl AuraMomB malesef öyle ihtiyaç halinde gidilir ama bence bu doktorlarda özel gibi ilgili alakalıydı aciline de gittik asistan olmasına rağmen o bile çok ilgilendi ben her seferinde memnun ayrıldım şu kötü oldu diyemem
AuraMomB ElifBD iki doktoru da duydum eski postlardan okudum. Bi bakıcam doğumdan sonra şehir hastanesine memnun kalmazsam Medicalpointte ki doktorla da görüşeceğim baya yorumları falan iyiydi
ElifBD AuraMomB şehir hastanesine ben acil durum için gitmiştim süreç içinde çık güzel takip etti doktor. Normal aylık rutin kontrollerimiz arda beyde gereksiz hiç bişey istemez soru sormanıza gerek kalmadan herşeyi söyler anlatır uzun muayene süreleri vardır herşeye bakar ilgilenir. Randevu bulmak zor karar verdiğiniz de ona göre bakarsınız ben nereydese 1 ay önce den randevu alıyorum
ElifBD AuraMomB bizim tss var o yüzden ücret ödemiyoruz ama en son sorduğum da sgklı 5.300 tl ücretli 10.600 tl demişlerdi rakamlar değişti mi bilmiyorum açıkcası