kadertanlsi Kızlar bugün doktora gittim 28 +2 olmam gerekirken doktor bir hafta önden gidiyor dedi bu ne anlama gelir erken doğum mu olcak
Zeyneplemutluluk kadertanlsi gayet sağlıklı bebişiniz var canım. Yani kilo boy olarak haftasından 1 hafta önde gidiyor güzel beslenmiş demek oluyor. Erken doğum anlamına gelmez korkmayın
annebaliii kadertanlsi boyu kilosu ne kadardı acaba bana da 26 da bı hafua on gün önde seker yuklemesı yapalım dedıler ama yaptırmadım da ne yapacam bılmıyorum
mervekalkann kadertanlsi bu kötü bir şey değil gelişimi önde giden bir bebek profili benim de 1 hafta önden gidiyor şükür sağlıklı 27+3 üz şuan 28+2 de kontrole gideceğim.
sngl2404 Benim karın çevresi 2 hafta öndeydi ama 1-2 hafta sorun olmuyor. Gayette sağlıklı bebeğim. Yani sorun yok canım için rahat olsun
kadertanlsi annebaliii bende şeker yükleme testini yapmadım ya devlet rezalet ya hiç güzel ilgilenmiyor ne boyunu ne kilosunu söylüyor ne cinsiyetini olduğum yerde özel yok ilçede kalıyorum
annebaliii kadertanlsi hmm anladm bende bj devlet bi özel ılerlıyorum ama devlette üniversite hastanesı tıp yani o yüzden ordada çok güzel ılgılenıp söylüyorlar