nur060606 38 hafta olduk ne gelen var ne giden ben doğurmaya olan inancımı kaybediyorum 🙈😂 sizde durumlar nedir kızlar 😂
melisaa0681 38+2 yim valla bende de durumlar aynı doktorum 40 a kadar bekleyelim dedi gelmezse sezeryan 😂