Didems Kızlar yarın sabah 9da Ankara Zekai Tahir de detaylı ultrason randevum var , randevuyu alırken sekreterin verdiği kağıdı eşime vermiştim, cebinde unutup makinaya atmış kağıt pert durumda erimiş yani , gidince sıkıntı çıkarmı yoksa sistemde gözükürmü ay sabaha kadar uykuda tutmaz şimdi 😕😕😕
Oglanannesi11 Didems randevu almışsın sonuçta önceden sistemde kayıtlıdır kağıdı unutmuşum dersin biri olmaz 😊😊
Vildanpasal61 Didems Aynı şey benimde başıma geldi eşim kağıdı evde unuttu hiçbir sıkıntı çıkmadı canım gidip aynı sekreterlikten yine kağıdı çıkarabilirsin rahat rahat uyu hiç kafana takma😉
DiLanerhn Didems qorda kadın o kagıdı alıyo sonra aşagı kata ultrason odasına götryo okagıda bakıp orda 5 ser 5 ser içeri alıyorlar sırayla
Didems Mir90 ay böyle şeylerde acaip endişeleniyorum korkuyorum almazlar boşa giderim diye . çok teşekkür ederim canımm
Didems Vildanpasal61 valla allah binkere razı olsun biraz olsın içim rahatladı biraz pimpirikliyim böyle konularda , yarın bi olaydı dahada rahatlıycam 😂 çok teşekkür ediyorum canım
DiLanerhn Didems sistemde var zaten belki sorun etmez o hastanedekiler malum biraz cins ne yapacakları belli olmaz terslicek yer arıyorlar