Adetime daha bir gün var ben iki gün önce test yaptım Hatta inanamadım bir gün sonra tekrar yaptım hepsinde de Çift çizgi çıktı ama daha Adet günüm geçmediği için Şu anda imkanım zor yani hastaneye gitmek için kesede gözükmez erkenden gitmeyeyim düşüncesindeydim ama bu sefer de aksi bir durum olur mu ki diye de endişe ettim Tahminimce yani 4 haftalık falandır En azından bir 6 haftalık olduğunda gideyim diyordum Sizce ne yapmalıyım