htc_cgds Bugün 8. haftaya girdik canım hiçbir şey istemiyor akşama kadar aç kalsam açlığımı hissetmiyorum. Mide bulantısı azaldı ama iştahsızlık devam ediyor nasıl başa çıktınız bu süreçte iştahsızlıkla?