Herşey yolunda giderken öğrenince çok kötü oldum doktora en kötü ne olabilir diye sorduğumda rahime yapışmışsa alınma ihtimali de varmış. Zor bir sezeryan olur dedi. Benim tüp bebek olduğu için ayrı bir korkum da var randevu günüme kadar inşallah çıkmış olur:(