sissis Kızlar 40+1 günlük olduk bebek hep yukarıda toplanıyor. 3900 gr kilosu. Doktor çok yukarıda dedi iki kere membran sıyırma yaptı uyardı sürekli kahvw akımtım var ama bebek nir türlü inmiyor. Bu şekil olup normal doğuran var mı?
iremmayas Bende 39. Hafta aynı durumdayım. 4 cm açıklığım var ama sancı yok bebeğin kafası 1 hafta önde aşağı inmiyor. Siz be yaptınız doğum gerçekleşti mi?