Kızlar bebişlerinizin isimlerine nasıl karar verdiniz? Ben istiyorum ki oğlumuzun ismine eşimle birlikte karar verelim fakat ortak noktada buluşamıyoruz😅 başlarda okey dediğimiz isimlere şu an çok uzağız yeni alternatifler bulamıyoruz. Çok popüler isimler istemiyoruz. Yine de şu an yakın olduğumuz isimleri oylayıp başka önerilerde de bulunabilir misiniz?🧡