Papatya38 sağlık ocağına gidip sadece kalp atışımım dinlendiği bir cihaz var hissetmediğinde gidip dinleyebilirsiniz bana öyle dedi dağlık ocağındaki ebe istediğin zaman gel kalp atışımı dinleriz dedi en azından içimiz rahat eder ama çikolata da canlandırıyor hemen oynamıyor ama çikolata yiyip 20 dk filan beklersen oynayabilir ama ayakta olma o sırada oturman yada uzanman lazım inşallah hissedersin 🙏