melisaatmc kızlar merhaba çatlak kremi, yağı almak istiyorum ama bir sürü ürün var kullanıp memnun kaldığınız hangilerii önerilerinizi bekliyoruum
ghostty melisaatmc mustela çatlak yağından aşırı memnunum çok iyi nemli tutuyor. Lierac serum ve yağından bitirdim o da iyiydi. Ama ikisi yerine şuan tek yağ kullanıyorum yetiyor mesela.
tugcekmrr melisaatmc Valla ben o kadar özendim ki ilk hamileliğimde yağımı krememi hiç eksik etmedim fakat hamileliğimin 30. Haftasından sonra bir anda başladı genetik diye düşünüyorum ihmal falan etmemiştim
songulattepe melisaatmc Ben hamileliğin başında Lierac çatlak jeli ve Cerave nemlendirici kullandım. Sonra bunlar bitince Yves Roches nemlendirici ve Bio-oil çatlak yağı kullandım. Ayrıca arada Badget diye bir markanın küçük teneke kutuda çatlak kremi vardı onu da kullandım. Şimdi sadece Yves Roches nemlendirici ve Lierac çatlak jeli kullanıyorum. 35 haftalık daha çatlağım oluşmadı. Cildim çok kuru olduğu için ekstra dikkat ettim.