
33+2 daha yeni hazırladım zaman çok hızlı 4.5 sene önce ilk oğlumun hastane çantasını hazırlıyordum şimdi ikinci oğlumun
Puset örtüsü almadım ya zaten mayıs sonu doğum sıcak en fazla 1-2 kez kullanırız onun yerine ince yazık Müslin tercih ettim
Sizde durum neler kızlar hazır mı ?