rumsal nur_cill hayırlı olsun keseyi ne zaman görmüştünüz ben de 6+2 yim daha bebeği göremedim 5+0 da gördük keseyi
annelikoo nur_cill bende az önce duydum 🥰🥰 6+3 biliyorduk 6+0 haftalık dedi bugün duydum hafif ti ama çok şükür