Deletedmom197 Koskaca 280 günle başlayıp çok şükür tekli sayıları gördük. An itibariyle son dokuz gün bakalım ne zaman gelecek bizim ki. Gerçi ne sancım ne Ağrım ne başka bişeyim var. İçeride keyfi yerinde galiba😂. İnşallah tez zaman da sağlıcakla gelir🙏🏻 Sizde durumlar ne kızlar😊
Ilknur1995 Deletedmom197 benim de 43 günüm kaldı sayıyorum resmen günleri inşallah kolay bi doğum olur canım bol şans😊
Deletedmom197 Ilknur1995 inşallah🙏🏻 Rabbim hakkımızda hayırlısını nasip eder inşalalh sağlıkla gelsin bebişlerimiz 😊🙏🏻
Deletedmom197 Eminos sezeyan mi normal mi olacak canım. Masallah bebişinize rabbim nazarlardan saklasın
Deletedmom197 Ossgee sanki bizimki de hiç gelmeyecek gibi Hale’n içerde kıpır kıpır yerini sevdi galiba minnoşlar😊
Eminos Deletedmom197 su an normal gorunuyor eksi arti 500 gram oynar diyorlar 4 kilo falan dogar herhalde diye düşünüyorum
Pnardadas Bizim de son 66 30+4 1500 gram doktor normal dedi ama son haftalarında daha hızlı kilo alir demi ufak olsun istemem
Deletedmom197 Pnardadas sağlıklı olsunlar inşalalh canım kiloyu çok kafana takma. Kilosu da masallah gayet güzel son haftalarda daha çok kilo alıyorlar 😊😊