kızlar hepinizin yorumu için teşekkür ederim, ben annemle aile sorunlarından dolayı hiç tanışmadım , onu görmek mümkün olmadı hayatta ama kendi hayatında . Bundan dolayı ablam benim için çok kıymetli çok değerli . henüz hamile değilken bile ablamın adını koymayı isterdim kızımın huyu ona çeksin diye . Bencede dediğiniz gibi erkek olsaydı kimse düşünmeyecekti bende biraz kendi içimde düşünüp karar vericem