Kızlar bugün 38 haftalık oldum dün akşamdan beri adet ağrısı gibi kasıklarımda ağrı var gece 5-6 defa lavobaya kalktım ama kasık ağrısı karın ağrısı ile uyandım her seferinde nişan leke yada su gelişi fln olmadı sadece sancım var yani bu şekilde doğum baslarmi yarın kontrol günümdü ama sanrm dayanamayıp gideceğim hastaneye her ihtimale karşı ?