elifffsakin Testim pozitif çıktı dün kan verdim beta hcg 1658.3 çıktı 6 gün sonra doktor tandevum var tekrar kan vermeme gerek var mı
sarilale123 elifffsakin ben 500lerde öğrendim bi hafta sonra çağırdı doktorum sonucu atınca, tekrar kan vermedim. Sizin değeriniz bayağı yüksek çıkmış. Gerek duyacağını sanmıyorum doktorun
karelll elifffsakin değeriniz gayet güzel çıkmış gitmeden vermenize gerek yok zaten doktor da sizden tahliller isteyecek