Kızlar 2 hafta önce Serklaj oldum ara ara iç çamaşırım ıslanıyordu normal su gibi akışkan beneğin suyu normal ama bi test yapalım dediler ve gelen bebeğin suyuymuş yatış verdiler antibiyotik tedavisine başladılar. Aranızda bu durumları yaşayan var mı sonrasında atlattınız mı çok korkuyorum