ilayda3620 newmom____ benim de 10 Nisan da olmam gerekiyordu olmadım. Bugün test yaptım evde Silik çizgi çıktı
yaseminis newmom____ tabi ne kadar beklersen daha iyi strese girmemiş olursun hastaneye gittiğinde kalp atışını da duyarsın