Kızlar merhaba ben 20. Haftamda Urla Devlet Hastanesine kontrole gittiğimde doktorum detaylı zamanın gelmiş 9 Eylülde var oraya gidebilirsin demişti bende bugün 9 Eylül Üniversitesi sitesinden perinataloji bölümden Erkan Çağlıyan diye bir doktor vardı ona randevu aldım bu şekilde mi oluyor doğru mu yaptım yanlış mi anlamadım kimisi önce kadın doğuma falan görünüyorsun ordan açıyorlar diyorlardı ama ben direk randevu alabildim bir sorun var mı sizce ve bu doktora giden oldu mu? Bu arada randevu zamanı 23 haftalık oluyurum