Allahneverdiysee canım ben de aynı testim koyulaşmadı 10,1 çıktı hamilesin ama henüz çok yeni kimyasal olup olmadığı iki günde bir kan verince artışla anlaşılır dedi doktorum yarın tekrar kan vericem. kendini üzme ben de senin gibi olumsuz düşünüyorum ama yapmamak gerekiyor stres yapmamaya çalış