Arkadaşlar bugün kan vermeye gittim iki gün ara vererek gittim 474 e çıkmış. Yani 70-82-474 çıkmış oldu sonuçlar.
Benzer durum yaşayıp Merak edip başlığa bakanlar olursa diye yazmak istedim. Yine cuma günü için kan istedi artış takibi için fakat şu an olumsuz konuşmadı doktorum.
Evet bu durum kimyasal veya dış gebelik de olabilirdi ama bazen başlangıçta yavaş ilerleyen sonra da toparlayan durumlar olabilirmiş. Her şartta takip gerekli başlangıçta.
Soruma cevap veren tüm arkadaşlara tekrar teşekkür ederim 🙏🏻