benimbebegimm kızlar 20 haftaya girmeye 2 gün kaldı benim hala karnım çıkmadı zapzayıfım bebeğin gelişimi iyi boyu kilosu iyi ama karnımın çıkmaması garip geliyor benim gibi olan var mı bu haftalarda olmasına rağmen karnı çıkmayan 😂😅
Elisa0110 benimbebegimm bnm de yoktu ama 30 dan sonra çıkıyor ve ağırlaşıyorsun bana göre başlarda kilo almamak avantaj şuan sağa sola zor dönüyorum
DenizAda_ benimbebegimm ilk hamileliğim de benim de 24 den haftadan sonra bayağı belli olmuştu şimdi 2. hemileliğim 11+5 yani karnım hemen çıktı
benimbebegimm Elisa0110 ilk gebeliğim olduğu için pek bilgi sahibi değilim ama benden çok daha küçük haftaların bile kocaman karnını görünce özenmiyor değilim 🥲🤣🤣
benimbebegimm DenizAda_ benim ilk hamileliğim pek bilemiyorum ondan sordum demek her hamilelikte durum farklı oluyor 😊❤️
DenizAda_ benimbebegimm ilk hamilelikte ben de derdim neden göbeğim büyümüyor falan diye ama ben toplam da 6 kilo almıştım kızımda bunda da kilo almadım aksiye 6 kilo verdim ama göbeğim belli 2. hamilelikte genelde göbek daha erken belli oluyor demişlerdi