kumsalanne Aşko burada bakacak kimse yok bakıcıya da vermem güvenemem kimseye. İznim bitince kalan 1.5 ayı kurtarırsam zaten araya yaz tatili giriyor tatil dönüşü de bebek artık 7 aylık olur ve o zaman annemlerin yanına taşınmayı düşünüyoruz tayinimiz olursa annem bakar olmasa da ben iznimi uzatırım mecbur 😔