doğduğundan beri çok dikkat ediyordum ama aynı tarafa yatıyor ben diğer tarafa çevirdikçe kendi tekrar aynı yöne yatıyordu 1 aylık olunca gündüzleri manuel ana kucağına koymaya başladım ilk zamanlar hep ona koyunca düz kafa kastığı koydum öyle yatırdım geçenler de bir ara bıraktım 10 gün falan yastıksız yatıyordu ana kucağında ve ana kucağında uyumayı çok seviyor gündüz hep onda uyuyor kafasının arkası düzleşmiş nasıl onu tekrar eski haline getiririm tummy time sevmiyor çok ağlıyor hemen