Merhabalar,
Hiç beklemediğim (ama çok istediğim) bir anda regl olmadım ve 2 farklı markadan 3 ayrı test yaptım hepsi çift çizgi. Bugün kan tahliline gideceğim. Ama ne yapacağımı şaşırdım şuan. Sigara içmem lazım panik haldeyim. İçemiyorum korkudan. Sınırlarımı bilmiyorum. Kan tahliline gitmişken kadın doğuma da görünmek gerekir mi bilmiyorum. Ay özel sağlık sigortaları doğum sürecinde hiç bi işe yaramıyormuş kapsamıyormuş o da cabası. Biri bana easy booooy desin lütfen!!