Herkese merhaba. Kendi surecimi anlatmak istiyorum, benimle benzer surecler yaşayanlar varsa paylasmalarini çok isterim. 28 yaşındayım, 2 yıllık evliyim. Her zaman reglim duzenlidir. Doktora gittigimde bana pkos oldugumu soyledi. Ekim ayindan beri cocuk icin deneme yapiyoruz. Amh değerim 14.59, insulin direnci icin 6 aydir diaformin kullanıyor ve diyetisyene gidiyorum 72 kilodan 63 kiloya düştüm ve hala kilo vermeye devam ediyorum. Ek olarak d vitamini ve folik asit de kullanıyorum
Ilk ay letu kullandim. Ilk 5 gunde hicbir yumurta belirgin sekilde gelismedi. 2 gun daha kullandım ve tekrar gittiğimde sadece sol tarafta 17 mm yumurtam gelişti ve 2-3 gun sonrasında catlatma ignemi yaptim. Sonuç negatif
İkinci ay yine ilk 5 gun letu kullandim. Dr iki gun sonra tekrar gelmemi söylediğinde sağda ve solda 18 mm iki yumurta olduğunu ve 2 gun sonra iğneyi yapmam gerektiğini soyledi. Hatta ikiz bile olabileceğini soyledi ama bu ay maalesef yine olmadı.
Şimdi doktora gitmek icin regl olmayı bekliyorum. Normalde dun olmam gerekiyordu ama hala tık yok. Umarim kist olusmamistir.
Moralim cok bozuk. İnsan ister istemez stres yapıyor ve uzuluyor. Bu surec ne kadar daha boyle devam edecek, bir yerde hata ya da eksik bir şey mi yapıyorum diye düşünmeden edemiyorum. Benzer surecler yaşayan varsa tecrübesini anlatabilirse cok mutlu olurum.