Gizo Kızlar sabah pembemsi kahve rengimsi sümüksğ bi akıntım geldi 🙄 akşama kadar bu ara ara devam etti geldi gi zaman doktorumu aradım olabilir normal dedi nişanın gelmiş veya suyun gelmiş demedi ama ben yinede gittim nts ye bağladı normal çıktı açıklık var mı diye baktı yoktu ve şuan da ara ara pembe akıntı geliyor agrı eşliginde bu nedir acaba başına gelen var mı 😑
Selvis Gizo benim de var canım bugün. Akıntının içinde damar damar uzunca kalemle çizilmiş gibi sanki. Ama sancı yok hâlâ. Kiminde hemen doğum oluyormuş kiminle bikaç hafta sonra. Beklemedeyiz
Selvis Gizo evet ya aynı şekilde çizgi çizgi. Arada bi ağrı girdi belime de bugün. Yarın gitcem bakalım kontrole
Gizo Evet Selvis evet gittim 1 cm zorlasam açıklık var dedi ama sancım da var anlamadım arada da pembesi akıntım geliyor sancı 10 dk da bir giriyor kaşıklarıma anlamadım