tugcekmrr Nasılsınızz? Hamileliğiniz nasıl geçiyor, bulantı var mı, yeme içmeniz nasıl, cinsiyet ne hissediyorsunuz 🧡
leylaa684_ tugcekmrr 9 hafta 2 gün olduk bugün bulantım aşırı var mutfakta bulaşık yıkarken özellikle zor geçiyor şuanlık .Cinsiyeti ben dışında herkes erkek hissediyor 😅😅ama ben kız hissediyorum.
ikibebekim tugcekmrr benim ikinci gebelik bir kızım var 2 buçuk yaşında kızımda o kadar güzel hamilelik geçirdim ki rahat bulantısız bunda biraz daha farklı geçiyor bulantılarım var ve benimki değişik bir şekilde sabah bulantısı değil akşamları oluyor ve başımı kaldıramıyorum o derece kötü oluyorum bizde 9+2 bugün dr randevum var bakalım hayırlısı olsun inşallah
tugcekmrr leylaa684_ Aynı benimde sabahları inanılmaz mide bulantım oluyor bir şey yemek istemiyorum 🥲
tugcekmrr ikibebekim Benimde 2 buçuk yaşına girecek oğlum ilk hamileliğim benimde kolaydı ama bu hamileliğimde iyi hissetmiyorum, sürekli uyku halindeyim 🥱 Halsizim hiç bir şey yapmak istemiyorum