ozgezdm Hamile değilim saat 12 de Sedasyon ile diş çekimi yapılacak 4 gömülü diş 1 normal diş Daha önce yaptıran oldu mu Sedasyon Çok fazla korkum var ve sedasyonun dahi etki etmeyeceğini düşünüyorum
Baloglus ozgezdm Ben çektirmiştim. Evet daha sakindim ama uyanıktım. Öyle uyku hali hatırlamama gibi bir durum yoktu. İğneyi de hissetmedim sedasyon verildiğinde. Ama öyle aman aman bir fark yoktu bende.
melisasak35 ozgezdm özeldemi devlettemi yaptıracaksınız bende toplu çektirmek istiyorum ya sedasyon ne oluyordu bu arada