yelizguvendi sağlıkla kucağına al inşallah 🙏😊 bence korkulacak pek birşey yok sakin kalmaya çalış sonucunda bebeğinle kavuşacaksın sezeryan sonrası ağrılar da bence kişiye bağlı acı eşiğine ben çok rahatım gerçekten ilk kaldırdılar sonra hiç oturmadım bebeğimin herşeyini ben yaptım alt değiştirme üst değiştirme vs