betullyaman Kızlar merhabalar, ilk kalp atışını ne zaman duydunuz? 6+6 da doktora gideceğim duyar mıyız ? 🌸🤍
buketdeniz19 betullyaman duyarsın bence canım 6+1 de görmüştüm kalp atışlarını doktorum ilk haftalarda dinletmemişti bize görmemiz yeterli demişti
betullyaman buketdeniz19 ilk gebeliğimde bana da öyle demişlerdi 9 haftaya kadar önermiyoruz vs ama doktorların aldatmacası olabilir çünkü başka bir doktorda 8 haftada duyduk
buketdeniz19 betullyaman yok canım her gittiğim doktor öyle söyledi bende araştırdım doğru söylüyorlarmış internetten araştır küçük haftalarda bebeğe doppler vermek zararlıymış kimini çok kısa 5 saniye kadar dinletiyormuş ben dinlemek istmedim doktorumda dinletmedi 12. Haftada felan dinletti 5 saniye sürdü
betullyaman buketdeniz19 o zaman doğru söylüyorlar 6+6 da doktora gideceğiz dinlemek istemediğimi söyliyim