Kizlar günaydın şimdi rahat battı diyebilirsiniz ama hanileliğimin son günleri 38+2yiz bazı doğum belirtilerini gözlemliyordum gece uyuyamama bebeğin aşağıds oluşu kasıklarda ve rahimde çekilme batma belde ağrı mide bulantısı vs vs sadece suyum ve nişanım yok yani
Dün 13binden fazla yürümüşüm yürürken de rahat değildim kasıklarımda ağrı vardı dışarıdaydım akşam 10 gibi uykum geldi uyudum. Gece rahat uyudum normalde derimin altı bile kaşınırdı sağa sola döner dururdm wc de çabası bu gece hiç wc ihtiyacım olmamış bebek mi hareket etmiyor bişey mi oldu diye elimle yokladım durdum önceki gecelere nazaran daha yavaş hareket edıyor du. Sabah da erken kalktım hareket ediyor ama eskisi gibi değil. Ağrım yok mide bulantım vs yok. Acile gitmeli miyim sizce